2010. június 3., csütörtök

Kezemben van a fotókönyv!!! :)) Olyan szép lett! Úgy értem, olyan jó látni, megfogni ezeket a lapokat. Most már elárulom nektek is: a szüleim 40. házassági évfordulójára készült. Csak róluk, illetve az autóról és a házról vannak benne képek. A zöme quick page-ek segítségével készült, de azokkal is elbabráltam, mert a fényképek legnagyobb része szkennelt, rossz minőségű szines papírkép volt. Meg persze ma már QP-t is át tudok szinezni, vagy világosítani, ha kell. Sőt, LaceE-tól azt is megtanultam, hogyan lehet árnyékot is rájuk csempészni. (köszi!)
Szombaton fogjuk elvinni nekik - majd beszámolok a fogadtatásról is.!
Ezen az oldalon anyukám látható, olyan 4 éves forma, tehát 1947-ben, Évi babával. Ez épp nem QP, saját pakolás.

3 megjegyzés:

  1. Szóra sem érdemes. Tiéd az érdem, Te csináltad. Én csak 2 mondatban leírtam, hogy hogy csináld és Te megcsináltad :)
    Ez az oldal is tök helyes lett. Ügyes vagy :)

    VálaszTörlés
  2. Csak én vagyok ügyetlen, vagy nem lehet több oldalt látni az albumból?!
    Egészen biztos vagyok abban, hogy nagyon fognak neki örülni a szüleid! ... és ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  3. Én is szívesen megnézném a többi oldalt . Ez nagyon tetszik.

    VálaszTörlés