2010. július 30., péntek

OKC



Rainbow Katánál One Kit Call-on vettem részt, ami nekem az első ilyen volt. Izgultam is, de szerencsére nem fájt. :) Az Ocean című készeltéből kellett oldalt készíteni, hát én mindjárt hármat is alkottam. Nagyon szépek a papírok, és hát persze a tengerpartos képeink passzoltak nagyon. :) (Bár a Together címűn a kép a Balcsin készült rólunk.)




Hétvégétől újra leköltözünk a Balatonra, net nélküli boldog napok jönnek. Ezért (is) egy kis ajándékkal kedveskedek azoknak, akik olvassák a blogot, akik a tanácsaikkal segítik a munkámat, akik véletlenül idetévednek... Szóval készítettem egy kis készletet... Nem tudom, hogy így kell-e, meg használható-e, de nagy szeretettel bütyköltem. Ha valakinek esetleg ihletet ad és használja, szívesen megnézném!(ide hagyjatok egy üziben egy linket, ahol látható!) :) Köszi!
Mindenkinek további szép nyarat kívánok, és bár netem nem lesz, a gépet viszem, és jövök egy hónap múlva csomó új oldallal! :))

A készlet pedig, melynek neve: Gömböcök (mert gömböt jól lehet kijelölni... ;) ), tartalmaz 3 hátteret, 3 labdát, egy babzsákfotelt, és egy, khm... szilvásgombócot. :D

Letölthető INNEN

1 megjegyzés:

  1. Köszike, én már viszem is, aztán ha sületik valami jövök vissza linket adni :) Jó pihit!

    VálaszTörlés