2010. július 15., csütörtök

Szomorú vagyok

Szomorú vagyok, senki nem olvassa a blogot mostanában. :( Nem tudom, hogy kell címet adni a bejegyzésnek, ti meg nem segítetetek... Hüpp.
Na, azért nem estem egészen magam alá, és az eheti jó kis kihívásra dolgoztam a cewén. Rosszul sikerült képpel kellett valamit kezdeni.
Egy tuti jó tutorialt találtam fotonlog.hu-n, és azt próbálgattam végig. Szűrők, görbék, színátmenet. Nagyon élveztem, és hogy egyszerre látszódjon, feltettem őket egy oldalra. Vinnie Pearce templétje nagyon megkönnyítette a dolgom.

5 megjegyzés:

  1. Ááá, ezt nem hagyhatom szó nélkül, pedig lusta vagyok ám kommentelni! ;)

    Gondolom azt már próbáltad, hogy a bejegyzés írásakor a cím mezőjét kitöltöd..
    Talán az alábbi beállítással kell próbálkozni, de lehet hogy nem ez, max. ezen a tájékon kell keresgélni.
    Irányítópult - bejegyzések szerkesztése - beállítások - formázás - címmező megjelenítése.
    majd leOK-ézni a lenti beállítások mentése gombbal.
    Ha igen-re van ez a dolog nálad állítva akkor rossz volt a tippem. De legalább megpróbáltam :D

    VálaszTörlés
  2. köszi, köszi!!! tényleg nem volt beigenezve, de meg se találtam volna!!
    De ne bújkálj, örülök, hogy meglátogatsz! :)

    VálaszTörlés
  3. Hát pedig én látogatlak:-(
    Most azért jöttem, hogy megpróbáljam leírni, hogy én hogyan adok címet, de örömömre látom, hogy már sikerült, Timcsi segített!!!

    VálaszTörlés
  4. Mi az hogy hüpp, én mindig olvasom a blogod, ha van valami új . Csak nem mindig kommentel az ember lánya. Nekem tetszett az oldalad is a cewe kihívásra.

    VálaszTörlés