2010. október 15., péntek

árnyék


...már búcsúzott a nyártól a világ, és mi át táncoltunk minden éjszakát, most újra szeptember van, gondolsz-e még rám.
Ez a szám akkor volt mindennapi rádiósláger, amikor a Barnit vártam. Annyira emlékszem, autóztam át a Lágymányosi hídon, szeptember volt, kék ég, éles fények, a hasamban csücsült, én meg letekert ablakkal repesztettem és együtt énekeltem a rádióval. Ennek 6 éve...
Idén megtaláltam youtube-on. Annyiszor hallgattam, hogy a gyerekek megtanulták. A hintán, repülés közben, oviba menet az utcán, vacsora közben valamelyikük elkezdte, aztán vég nélkül üvöltöttük. :)
Azt mondják, vége ennek a gyönyörű időnek, jön az eső, a hűvös. Ezzel az oldallal búcsúzunk a nyártól.
(még soha nem vaciláltam oldallal ennyit: teleraktam, leszedtem, órákon át. ez maradt.)

2 megjegyzés:

  1. És milyen jó! Az oldalad zseniális lett, a kommented kapcsán pedig végignéztem, hallgattam én is a Te élményedet. (Az én kedvenc számom is egyébként.)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon-nagyon különleges oldal. Nekem tetszik.

    VálaszTörlés