2010. november 13., szombat

nyár

18 fok volt ma délben! Novemberben!! Kardigánban futkostunk a kertben, lőttem pár képet is a gyerekekről, az egyikből még edzés előtt oldal is lett:

(Beluga SimpleJoy minikit, meg a háttérbe mosva a mai ég- ez nem látszik, de én tudom, és még egy kis fotómanipula is sikeredett.)
Kisbé egyre ügyesebb kungfun, ma már el is mehettem kicsit, már nem kell ott ülnöm végig. :)

Kész lett a következő oldal a mai képekből. Sokat variáltam ezzel, leszedtem, ami rajta volt. Olyan emlékgyűjtőstasakos, amiben a képek mögött szövegek is vannak (gondolom), meg az a kis érme - mostanában kezdik érdekelni a pénzek, a gyűjthető érmék. Aztán mégse tudtam kommentet írni... A nagyszülőknek talán így is tetszik... ;)

1 megjegyzés:

  1. Juj ez különösen jó lett! Gyönyörű fotó! Gyönyörű gyerek!!!!!!!!!!!! Annyira szép, finom oldal! Imádom!

    VálaszTörlés