2011. április 22., péntek

Nagypéntek,

a holló, a fia, meg a harangok...

Ültem a késő délutáni fényben, madárcsicsergésben a templomban, hallgattam a passiót, ahogy a lelkészünk csöndesen és sötét hangon olvassa. Nagyon kevesen voltunk, de én jó sok embert odaképzeltem. Benneteket, akik épp egy éve olvassátok, amiket ide írok. Elképzeltem, milyen sokfélék vagytok, mennyire sokféleképpen gondolkodtok ugyanazokról a dolgokról, amiken én is jártatom az agyam. Felidéztem azt a sok-sok kedves szót, amit hozzám intéztetek. Mosolyogtam magamban, mert eszembe jutott a cewés találkozó, meg a viseoscreppek éjszakába nyúló viháncolása.
Köszönöm nektek mindezt! Köszönöm a háttérben csendben olvasóknak is az élőszóban átadott kommenteket! :)
Ajándékba azt a dalt hoztam nektek, amit az istentiszteleten énekeltünk a kórussal. (kár, hogy a dallamát nem hallhatjátok):

"Utolsó erőmmel hozzád jövök,
míg a városra leszáll az est.
Utolsó erőmmel hozzád jövök,
lábam elkopott, fáradt a test.

A föld árnyából kiáltott szó
száll feléd, halld meg, Szabadító!

Utolsó erőmmel eléd hozom
mai összes lépésemet.
Utolsó erőmmel eléd hozom
ezt az összetört életet.

A föld árnyából kiáltott szó
száll feléd, halld meg, Szabadító!

Hatalmas kezedbe én Istenem,
teszem le most már lelkemet."

6 megjegyzés:

  1. Drága Florci! Köszönöm, hogy helyettem is ott voltál - illetve így ott lehettem, mert tudom, hogy így van. Az nem lehet, hogy csak egyoldalú lenne az érzésem. Amikor eszembe jutsz mindig azt érzem, mintha állna mögöttem valaki, aki figyel arra, hogy mikor adjon át nekem egy kis energiát! Rád gondolok és mosolygok! Létezhet az, hogy egy virtuális barátság ilyen mély érzéseket mozgat meg?! Igen és köszönöm!!! Hálás szeretettel kívánok szép ünnepeket!!
    (Most már befelé tereltem a könnyeimet és mosollyá változtak! Köszönöm!)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm az ajándékot.Szeretem amikor kifejeződik az Istenre való utaltságunk.Szép Ünnepet.

    VálaszTörlés
  3. Boldog és szép, csendes ünnepet! Valóban kár, hogy a dallamát nem hallom, mert a szövege nagyon szép!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm neked ezt a bejegyzést, És békés, szép ünnepet kívánok nektek.

    VálaszTörlés
  5. Én miért nem látogattam eddig az oldalad? De most már Margó jóvoltából itt vagyok! Köszönöm, neki is és neked is!

    VálaszTörlés
  6. Ott szorongtam lélekben melletted a padban és felfrissülve, új szívvel vártam az ünnepet! Köszönöm! leszünk barik? :)

    VálaszTörlés