2010. május 29., szombat

Janka FancySummer készlete engem is megihletett. Ráadásul sok kihívás van most apák napjára is, így két legyet ütöttem egy csapásra. :)
A képen apukám és én vagyunk a Balatonban. 4 éves vagyok rajta, akkor tanított meg úszni. (most a lányaim ekkorák kishíján...) Emlékszem, amikor a kép készült. Emlékszem, ahogy ráhasaltam a karjára, és tudtam, hogy biztonságban vagyok. Akkoriban egy ezüst érmét hordott a nyakában vastag, lapos láncon. Nagyon szerettem azt a hangot, ahogy megcsörrent. (A szerelmem nyakában lévő láncnak ugyanilyen hangja van...)

(És figyelitek! Az apu felirat köré én saját gimpileg tettem a "matricakeretet"! :) )

3 megjegyzés:

  1. ugyan ez csak egy amatőr véleménye, de nekem tetszik... kicsit sok a zöld (vagy türkiz?) bár szóra sem érdemes, nem fontos, végül is színtévesztő vagyok, oder was...
    külön örülök a nyakláncos párhuzamnak, meg annak, hogy sikerült olyan betűtípust találnom, ami elnyerte tetszésedet és fel tudtad használni.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem az egyik legszebb oldalad. Nem sok a zöld. Gratula a matricás betűkhöz, tudtam én, hogy ügyes kislány vagy :D

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, hogy játszottál velem. Nagyon tetszik amit alkottál! Légyszíves írj egy emailt nekem, hogy el tudjam küldeni a kuponodat.

    VálaszTörlés