2010. július 26., hétfő

lehülés

Végre nincs hőség!! Végre volt időm, lehetőségem, kedvem alkotni! :) Az este kicsit rendet raktam a letöltéseim között, sőt, a múltkori cewén nyert ajándékutalványomat is levásároltam itt! Nem volt könnyű a válogatás, annyi gyönyörűség közül lehetett választani. Végül egy őszi, egy karácsonyi és egy kékeszöld készletet, valamint egy téli alpha-t hoztam el. A kék-zölddel készült is egy oldal rögvest:
Hétvégén anyósomék megköszöntöttek, ezt a naagy csokrot kaptam (eredetileg bordó dáliákkal), a türkiznyakláncot és két könyvet: az új Maeve Binchyt, ami közös kedvencünk és Coelhotól a Bridát, amit már régóta vártam. El is olvastam már, és olyan rossz volt utána, mert nem tett rám akkora hatást, mint vártam.

Altatás után pedig elkészült végre a táborról az első oldal: a fiúk-lányok naphoz kapcsolódóan.

1 megjegyzés:

  1. Hááááááát, sajnos lemaradtam a köszöntésről, most szeretném pótolni: SOK BOLDOGSÁGOT KÍVÁNOK NEKED!!
    Szép ajándékokat kaptál; nem olvastad nagyon gyorsan Coelho-t?:-)))
    Sajnos, az elmúlt hónapokban nem gyakoroltam, csak készítgettem az oldalakat. Most érzem úgy, hogy ismét elő kell vennem a mindenféle tutoriált és fejlődni kell, mert kicsit megálltam:-(

    Örülök, hogy jártál a blogomon, mert még csak a hiábavaló szerkesztgetés miatt nem hagytam eddig a ki meglepetésről üzenetet Neked!
    Igazán boldog vagyok, ha örömöt tudtam szerezni Neked!

    VálaszTörlés